Шляхи підвищення ефективності самопідготовки молодших школярів в умовах групи продовженого дня

Автор(и)

  • Ніна Іванівна Білоконна Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Інна Адамівна Кравцова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2433

Ключові слова:

молодший школяр, домашні завдання, вихователь, група продовженого дня, самопідготовка, самостійність, умови ефективності роботи

Анотація

Білоконна Н. І., Кравцова І. А. Шляхи підвищення ефективності самопідготовки молодших школярів в умовах групи продовженого дня.

Статтю присвячено проблемі професійного становлення вихователя групи продовженого дня. Авторами подано рекомендації щодо удосконалення самопідготовки як важливого режимного моменту ГПД; схарактеризовано умови, дотримання яких не лише сприяє формуванню самостійності молодших школярів та забезпечує якісне виконання ними домашніх завдань, а й позитивно впливає на загальний розвиток кожного учня як особистості.

Налагодження суб’єкт-суб’єктної взаємодії під час самопідготовки дозволить учням активно усвідомити важливість самостійного здобуття знань та формування на їх основі практичних умінь і навичок, зробить педагогічний процес у групі продовженого дня продуктивним і гармонійним.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Ніна Іванівна Білоконна, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук, доцент

  • автор Інна Адамівна Кравцова, афіліація , ,

    кандидат педагогічних наук, доцент

Опубліковано

23-07-2019

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Шляхи підвищення ефективності самопідготовки молодших школярів в умовах групи продовженого дня. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 75-80. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2433

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають