Понятійна тріада «соціалізація – десоціалізація – ресоціалізація» в контексті вивчення соціально-педагогічних проблем наркозалежних осіб

Автор(и)

  • Юлія Іванівна Чернецька Municipal institution "Kharkiv Humanitarian and Pedagogical Academy" , Коммунальное учреждение «Харьковская гуманитарно-педагогическая академия» , Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2473

Ключові слова:

понятійна тріада, соціалізація, десоціалізація, ресоціалізація, наркозалежні особи

Анотація

Чернецька Ю. І. Понятійна тріада «соціалізація – десоціалізація – ресоціалізація» в контексті вивчення соціально-педагогічних проблем наркозалежних осіб.

У статті розкрито зв’язок дефініцій «соціалізація», «десоціалізація» і «ресоціалізація», який представлено як понятійну тріаду. Розроблено наукові основи і подано сутнісні характеристики процесу ресоціалізації наркозалежних осіб з позицій соціальної педагогіки. Розкрито сутність провідних понять «ресоціалізація», «ресоціалізація наркозалежних».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Юлія Іванівна Чернецька, афіліація Municipal institution "Kharkiv Humanitarian and Pedagogical Academy", Коммунальное учреждение «Харьковская гуманитарно-педагогическая академия», Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»

    доцент

Завантаження

Опубліковано

23-07-2019

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Понятійна тріада «соціалізація – десоціалізація – ресоціалізація» в контексті вивчення соціально-педагогічних проблем наркозалежних осіб. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 275-281. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2473

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають