Побудова системи змісту навчання математики у профільній школі з позицій професійної спрямованості навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2511Ключові слова:
зміст освіти, принципи відбору змісту, компоненти змісту, професійно спрямоване навчанняАнотація
Тарасенкова Н. А., Лов’янова І. В. Побудова системи змісту навчання математики у профільній школі з позицій професійної спрямованості навчання.
У статті проаналізовано трактування поняття «зміст освіти», загальнотеоретичні підходи до структурування змісту шкільної освіти, вивчено принципи відбору змісту. На
основі аналізу визначено фактори впливу на формування змісту шкільної математики і схарактеризовано компоненти змісту професійно спрямованого навчання математики.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ніна Анатоліївна Тарасенкова, Ірина Василівна Лов’янова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Побудова системи змісту навчання математики у профільній школі з позицій професійної спрямованості навчання. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 119-123. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2511