Методологічний аспект формування професійно-педагогічної готовності до навчання учнів основам здоров’я
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2514Ключові слова:
науковий підхід, готовність, професійно-педагогічна готовність, основи здоров’яАнотація
Семенець Л. М. Методологічний аспект формування професійно-педагогічної готовності до навчання учнів основам здоров’я.
У роботі з позицій діяльнісного, системного, комплексного, особистісно зорієнтованого, антропологічного, культурологічного, акмеологічного та компетентнісного
підходів проаналізовано особливості формування професійної готовності майбутніх учителів до навчання учнів основам здоров’я.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Лариса Миколаївна Семенець

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Методологічний аспект формування професійно-педагогічної готовності до навчання учнів основам здоров’я. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 136-141. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2514