Методологічний аспект формування професійно-педагогічної готовності до навчання учнів основам здоров’я

Автор(и)

  • Лариса Миколаївна Семенець Житомирський державний університет імені Івана Франка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2514

Ключові слова:

науковий підхід, готовність, професійно-педагогічна готовність, основи здоров’я

Анотація

Семенець Л. М. Методологічний аспект формування професійно-педагогічної готовності до навчання учнів основам здоров’я.

У роботі з позицій діяльнісного, системного, комплексного, особистісно зорієнтованого, антропологічного, культурологічного, акмеологічного та компетентнісного
підходів проаналізовано особливості формування професійної готовності майбутніх учителів до навчання учнів основам здоров’я.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Лариса Миколаївна Семенець, афіліація Житомирський державний університет імені Івана Франка

    кандидат педагогічних наук

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Методологічний аспект формування професійно-педагогічної готовності до навчання учнів основам здоров’я. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 136-141. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2514

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають