Дистанційні освітні курси: міжнародний досвід
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2550Ключові слова:
дистанційна освіта, курс, комп’ютерні технології, Інтернет, підвищення кваліфікації, навчальна платформа, тьюторАнотація
Шалацька Г. М. Дистанційні освітні курси: міжнародний досвід.
У статті описано досвід розроблення дистанційного курсу на основі британської навчальної платформи FutureLearn, здійснено аналіз міжнародного досвіду роботи та
організації дистанційного освітнього курсу. Зроблено спробу виявити тенденції та шляхи упровадження новітніх технологій у навчанні та підвищенні кваліфікаційного рівня у
вітчизняну педагогічну практику.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ганна Миколаївна Шалацька

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Дистанційні освітні курси: міжнародний досвід. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 266-272. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2550