Предметна інтеграція фізкультури й англійської мови як засіб збагачення змісту сучасного уроку

Автор(и)

  • Людмила Петрівна Кадченко Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • Валентина Іванівна Марчик Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2609

Ключові слова:

предметна інтеграція, інтегрований підхід, інтегроване навчання, фізкультхвилинка, команда

Анотація

Кадченко Л. П., Марчик В. І. Предметна інтеграція фізкультури й англійської мови як засіб збагачення змісту сучасного уроку.

Стаття присвячена проблемі інтегрованого підходу в навчанні. Розглядається можливість гармонійного поєднання фізичної культури з іноземною мовою. Обґрунтовується
доцільність проведення інтегрованих уроків фізкультури й англійської мови, визначаються шляхи реалізації інтегрованого підходу під час організації спортивно-оздоровчих заходів чи уроків фізкультури іноземною мовою.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Людмила Петрівна Кадченко, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук, доцент

  • автор Валентина Іванівна Марчик, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат біологічних наук

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Предметна інтеграція фізкультури й англійської мови як засіб збагачення змісту сучасного уроку. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 165-168. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2609

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають