Предметна інтеграція фізкультури й англійської мови як засіб збагачення змісту сучасного уроку
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2609Ключові слова:
предметна інтеграція, інтегрований підхід, інтегроване навчання, фізкультхвилинка, командаАнотація
Кадченко Л. П., Марчик В. І. Предметна інтеграція фізкультури й англійської мови як засіб збагачення змісту сучасного уроку.
Стаття присвячена проблемі інтегрованого підходу в навчанні. Розглядається можливість гармонійного поєднання фізичної культури з іноземною мовою. Обґрунтовується
доцільність проведення інтегрованих уроків фізкультури й англійської мови, визначаються шляхи реалізації інтегрованого підходу під час організації спортивно-оздоровчих заходів чи уроків фізкультури іноземною мовою.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-06-2015
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Людмила Петрівна Кадченко, Валентина Іванівна Марчик

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Предметна інтеграція фізкультури й англійської мови як засіб збагачення змісту сучасного уроку. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 165-168. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2609