Розроблення країнознавчого складника у змісті предметної компетентності учнів основної школи

Автор(и)

  • Світлана Тросюк , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2889

Ключові слова:

учні основної школи, предмети природничого циклу, країнознавчий складник, географічна компетентність, географічні поняття, країнознавчі поняття

Анотація

Тросюк С. Д. Розроблення країнознавчого складника у змісті предметної компетентності учнів основної школи.

У статті розкрито алгоритм формування країнознавчих понять у змісті предметної компетентності учнів основної школи. Наведено приклади роботи з географічними і країнознавчими поняттями на рівні зіставлення і системних взаємозв’язків. Країнознавчий складник розглядається як фоновий у процесі формування географічної компетентності учнів основної школи під час вивчення географії України.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Розроблення країнознавчого складника у змісті предметної компетентності учнів основної школи. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 174-178. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2889

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають