Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування як категорія методики навчання іноземних мов
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2908Ключові слова:
теоретичні засади міжкультурного спілкування, методика навчання іноземних мов, мовна особистість, мовленнєва діяльність, іншомовна освітаАнотація
Махінов В. М. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування як категорія методики навчання іноземних мов.
У статті розглядаються теоретичні засади міжкультурного спілкування як категорії методики навчання іноземних мов та їх лінгводидактичний потенціал, теоретично обґрунтовано нову міжкультурну лінгводидактичну парадигму, в основу якої покладено концепт формування мовної особистості, що відкриває широкі можливості пошуку нових оптимальних шляхів удосконалення іншомовної освіти студентів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
08-05-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Віктор Махінов

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування як категорія методики навчання іноземних мов. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 233-239. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2908