Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування як категорія методики навчання іноземних мов

Автор(и)

  • Віктор Махінов , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2908

Ключові слова:

теоретичні засади міжкультурного спілкування, методика навчання іноземних мов, мовна особистість, мовленнєва діяльність, іншомовна освіта

Анотація

Махінов В. М. Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування як категорія методики навчання іноземних мов.

У статті розглядаються теоретичні засади міжкультурного спілкування як категорії методики навчання іноземних мов та їх лінгводидактичний потенціал, теоретично обґрунтовано нову міжкультурну лінгводидактичну парадигму, в основу якої покладено концепт формування мовної особистості, що відкриває широкі можливості пошуку нових оптимальних шляхів удосконалення іншомовної освіти студентів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

08-05-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Лінгводидактичний потенціал міжкультурного спілкування як категорія методики навчання іноземних мов. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 41, 233-239. https://doi.org/10.31812/educdim.v41i0.2908

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають