Робочий зошит як засіб формування мовно-мовленнєвої компетентності старшокласників
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2971Ключові слова:
концептуальні засади, профільний курс української мови, мовно-мовленнєві компетентності, концепція навчанняАнотація
Зінченко В. М. Концептуальні засади формування мовно-мовленнєвих компетентностей учнів старших класів профільної школи.
У статті визначено мету й завдання профільного курсу української мови, сформульовано концептуальні засади вдосконалення змісту й організації навчання української мови учнів старших класів профільної школи на основі системного підходу та запропоновано концепцію навчання української мови у профільних класах загальноосвітніх навчальних закладів (профіль – українська філологія).
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-02-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Вікторія Зінченко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Робочий зошит як засіб формування мовно-мовленнєвої компетентності старшокласників. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 40, 129-136. https://doi.org/10.31812/educdim.v40i0.2971