Психолого-педагогічні засади навчання української мови у класах філологічного профілю

Автор(и)

  • Вікторія Зінченко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3040

Ключові слова:

психолого-педагогічні засади, здібності, обдарованість, філологічний профіль

Анотація

Зінченко В. М. Психолого-педагогічні засади навчання української мови у класах філологічного профілю.

У статті визначено психолого-педагогічні засади навчання української мови у класах філологічного профілю, розглянуто поняття «здібність», «обдарованість», досліджено погляди психологів і педагогів щодо особливостей навчання української мови здібних і обдарованих учнів.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Психолого-педагогічні засади навчання української мови у класах філологічного профілю. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 121-127. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3040

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають