Психолого-педагогічні засади навчання української мови у класах філологічного профілю
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3040Ключові слова:
психолого-педагогічні засади, здібності, обдарованість, філологічний профільАнотація
Зінченко В. М. Психолого-педагогічні засади навчання української мови у класах філологічного профілю.
У статті визначено психолого-педагогічні засади навчання української мови у класах філологічного профілю, розглянуто поняття «здібність», «обдарованість», досліджено погляди психологів і педагогів щодо особливостей навчання української мови здібних і обдарованих учнів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
21-11-2013
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Вікторія Зінченко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Психолого-педагогічні засади навчання української мови у класах філологічного профілю. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 121-127. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3040