Концептуальні засади формування мовної особистості майбутніх перекладачів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3053Ключові слова:
професійна підготовка, мовна особистість перекладача, концепт методологічний, змістовий, технологічнийАнотація
Горошкін І. О. Концептуальні засади формування мовної особистості майбутніх перекладачів.
У статті представлено узагальнену точку зору на професійну підготовку майбутніх перекладачів на рівні методологічного концепту (підходи, принципи навчання), змістового (вимоги до відбору змісту навчання, соціокультурна підготовка), технологічного (провідні форми, методи, засоби навчання, організація самостійної роботи студентів).
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
21-11-2013
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ігор Горошкін

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Концептуальні засади формування мовної особистості майбутніх перекладачів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 189-195. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3053