Упровадження інклюзивної освіти у Великій Британії: проблеми, шляхи розв’язання

Автор(и)

  • Ганна Давиденко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3077

Ключові слова:

інклюзія, спеціальна освіта, система освіти

Анотація

Давиденко Г. В. Упровадження інклюзивної освіти у Великій Британії: проблеми, шляхи розв’язання.

У статті представлено результати аналізу основних проблем інклюзивної освіти у Великій Британії. Розглядаються перешкоди на рівні урядової діяльності, місцевої влади та місцевих громад. Особливу увагу приділено аналізу стану справ у системі шкільної освіти та пошукам шляхів подолання визначених перешкод у доступі до освіти.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

21-11-2013

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Упровадження інклюзивної освіти у Великій Британії: проблеми, шляхи розв’язання. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 308-314. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3077

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають