Упровадження інклюзивної освіти у Великій Британії: проблеми, шляхи розв’язання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3077Ключові слова:
інклюзія, спеціальна освіта, система освітиАнотація
Давиденко Г. В. Упровадження інклюзивної освіти у Великій Британії: проблеми, шляхи розв’язання.
У статті представлено результати аналізу основних проблем інклюзивної освіти у Великій Британії. Розглядаються перешкоди на рівні урядової діяльності, місцевої влади та місцевих громад. Особливу увагу приділено аналізу стану справ у системі шкільної освіти та пошукам шляхів подолання визначених перешкод у доступі до освіти.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
21-11-2013
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2013 Ганна Давиденко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Упровадження інклюзивної освіти у Великій Британії: проблеми, шляхи розв’язання. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 39, 308-314. https://doi.org/10.31812/educdim.v39i0.3077