Інформаційно-технологічна ключова компетентність викладачів іноземних мов ВНЗ як необхідна умова їхнього професійного розвитку

Автор(и)

  • Вероніка В’ячеславівна Єгорова Khmelnytsky National University "Ukraine" , Хмельницкий национальный университет "Украина" , Хмельницький національний університет"Україна"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3105

Ключові слова:

ключові компетентності, інформаційно-технологічна ключова компетентність, викладачі іноземних мов ВНЗ науково-педагогічні працівники, викладачі іноземних мов ВНЗ, науково-педагогічні працівники

Анотація

Єгорова В. В. Інформаційно-технологічна ключова компетентність викладачів іноземних мов ВНЗ як необхідна умова їхнього професійного розвитку.

Статтю присвячено аналізу й обґрунтуванню складників інформаційно-технологічної ключової компетентності викладачів іноземних мов ВНЗ та її характеристик, практичному впровадженню результатів теоретичного дослідження.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Вероніка В’ячеславівна Єгорова, афіліація Khmelnytsky National University "Ukraine", Хмельницкий национальный университет "Украина", Хмельницький національний університет"Україна"

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Інформаційно-технологічна ключова компетентність викладачів іноземних мов ВНЗ як необхідна умова їхнього професійного розвитку. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 27-31. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3105