Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкових класів

Автор(и)

  • Олександра Вікторівна Лисевич Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3113

Ключові слова:

креативність, творча особистість, творчий потенціал, творчий процес, творче середовище, професіоналізм майбутніх учителів початкових класів

Анотація

Лисевич О. В. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкових класів.

У статті розглядається проблема формування творчої особистості майбутнього вчителя початкових класів, підходи та шляхи її формування. На думку автора, є необхідність у забезпеченні умов, які сприяли б виявам творчої активності, створення творчого мікроклімату, проблемно-пошукової атмосфери, необхідної для формування позитивних мотивів креативної діяльності. Автор стверджує, що необхідними умовами для вияву творчості в педагогічній діяльності є наявність творчих особистостей, творчого процесу, творчого середовища.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олександра Вікторівна Лисевич, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук, старший викладач

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкових класів. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 55-57. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3113

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають