Обґрунтування технології формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності

Автор(и)

  • Діна Миколаївна Тюріна Kharkiv Institute of Finance of the Ukrainian State University of Finance and International Trade , Харьковский институт финансов Украинского государственного университета финансов и международной торговли , Харківський інститут фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3180

Ключові слова:

моделювання, самостійна навчальна діяльність, технологія, уміння, студент, вищий економічний навчальний заклад

Анотація

Тюріна Д. М. Обґрунтування технології формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності.

У статті запропоновано та обґрунтовано технологію формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності, що передбачає визначення груп умінь моделювання та полягає в реалізації мотиваційно-пізнавального, тренувально-діяльнісного, рефлексивно-творчого етапів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Діна Миколаївна Тюріна, афіліація Kharkiv Institute of Finance of the Ukrainian State University of Finance and International Trade, Харьковский институт финансов Украинского государственного университета финансов и международной торговли, Харківський інститут фінансів Українського державного університету фінансів та міжнародної торгівлі

    кандидат педагогічних наук

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Обґрунтування технології формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 105-110. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3180

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають