Компетентнісний підхід у навчанні географії учнів основної школи

Автор(и)

  • Світлана Дмитрівна Тросюк Institute of Pedagogics of National Academy of Sciences of Ukraine , Институт педагогики АПН Украины , Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3193

Ключові слова:

компетентнісний підхід, учні основної школи, навчання географії в основній школі, географічні компетентності

Анотація

Тросюк С. Д. Компетентнісний підхід у навчанні географії учнів основної школи.

У статті розкрито сутнісні характеристики компетентнісного підходу у навчанні географії учнів основної школи. Подано вичерпну характеристику географічних компетентностей учнів основної школи у процесі вивчення географії. Розкрито взаємозв’язок міри упровадження компетентнісного підходу у навчанні географії учнів основної школи і рівнями сформованості географічних компетентностей у процесі вивчення навчальних предметів природничого циклу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Світлана Дмитрівна Тросюк, афіліація Institute of Pedagogics of National Academy of Sciences of Ukraine, Институт педагогики АПН Украины, Інститут педагогіки НАПН України

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати