Формування комунікативної компетентності майбутніх економістів: аксіологічний підхід

Автор(и)

  • Олена Миколаївна Семеног Institute of Pedagogical and Adult Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine , Институт педагогического образования и образования взрослых АПН Украины , Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3224

Ключові слова:

комунікативна компетентність, майбутній економіст, аксіологічний підхід, ділова гра

Анотація

Семеног О. М. Формування комунікативної компетентності майбутніх економістів: аксіологічний підхід.

У статті з урахуванням сучасних підходів, зокрема аксіологічного підходу, охарактеризовано комунікативну компетентність економіста. За результатами дослідної роботи розроблено карти оцінювання сформованості комунікативної компетентності, апробовано методи (метод «мозкової атаки», рольові ділові ігри), які сприяють якісному формуванню комунікативної компетентності майбутніх економістів у вищому навчальному економічному закладі.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Миколаївна Семеног, афіліація Institute of Pedagogical and Adult Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Институт педагогического образования и образования взрослых АПН Украины, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України

    доктор педагогічних наук, професор, головний науковий співробітник відділу теорії історії та історії педагогічної майстерності

Завантаження

Опубліковано

16-05-2013

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Формування комунікативної компетентності майбутніх економістів: аксіологічний підхід. (2013). Педагогіка вищої та середньої школи, 38, 266-270. https://doi.org/10.31812/educdim.v38i0.3224