Модифікація діяльнісного підходу до формування навчальної діяльності молодших школярів у ХХ – на початку ХХІ ст
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3464Ключові слова:
підхід, діяльність, навчальна діяльність, учень, навчання, рефлексія, особистість, суб’єктАнотація
Нікітіна О. О. Модифікація діяльнісного підходу до формування навчальної діяльності молодших школярів у ХХ – на початку ХХІ ст.
У статті розглянуто особливості модифікації діяльнісного підходу та ролі його різновидів для формування повноцінної навчальної діяльності молодших школярів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Інноваційні технології в сучасній освіті
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 О. О. Нікітіна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Модифікація діяльнісного підходу до формування навчальної діяльності молодших школярів у ХХ – на початку ХХІ ст. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 474-481. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3464