Модифікація діяльнісного підходу до формування навчальної діяльності молодших школярів у ХХ – на початку ХХІ ст

Автор(и)

  • О. О. Нікітіна Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical Universit , Кировоградский государственный педагогический университет имени В. Винниченко , Кіровоградський ДПУ імені В. Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3464

Ключові слова:

підхід, діяльність, навчальна діяльність, учень, навчання, рефлексія, особистість, суб’єкт

Анотація

Нікітіна О. О. Модифікація діяльнісного підходу до формування навчальної діяльності молодших школярів у ХХ – на початку ХХІ ст.

У статті розглянуто особливості модифікації діяльнісного підходу та ролі його різновидів для формування повноцінної навчальної діяльності молодших школярів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. О. Нікітіна, афіліація Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical Universit, Кировоградский государственный педагогический университет имени В. Винниченко, Кіровоградський ДПУ імені В. Винниченка

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті

Як цитувати

Модифікація діяльнісного підходу до формування навчальної діяльності молодших школярів у ХХ – на початку ХХІ ст. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 474-481. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3464