Діалогічна культура як складник педагогічної компетентності майбутніх вчителів початкової школи

Автор(и)

  • С. Ю. Довбенко K. D. Ushynsky South Ukrainian National Pedagogical University (Odessa, Ukraine) , Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского , Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3472

Ключові слова:

діалогічна культура, професійна компетентність

Анотація

Довбенко С. Ю. Діалогічна культура як складник педагогічної компетентності майбутніх вчителів початкової школи.

У статті розглянуто проблему формування діалогічної культури як складника педагогічної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. Педагогічна компетентність має забезпечувати належну професійну підготовку випускника в умовах ступеневої освіти та його конкурентну здатність на ринку освітніх послуг.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор С. Ю. Довбенко, афіліація K. D. Ushynsky South Ukrainian National Pedagogical University (Odessa, Ukraine), Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті

Як цитувати

Діалогічна культура як складник педагогічної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 515-518. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3472