Комунікативна підготовка майбутніх економістів у контексті креативного підходу до навчання у процесі вивчення гуманітарних дисциплін

Автор(и)

  • Ю. Ю. Олару Kryvyi Rih Institute of Economics , Криворожский экономический институт ГВУЗ «Криворожский национальный университет» , Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3481

Ключові слова:

креативність, креативні якості, комунікативна підготовка, майбутні економісти, ВНЗ

Анотація

Олару Ю. Ю. Комунікативна підготовка майбутніх економістів у контексті креативного підходу до навчання у процесі вивчення гуманітарних дисциплін.

У статті зроблено спробу розкрити особливості комунікативної підготовки майбутніх економістів у контексті креативного підходу до навчання у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. Обґрунтовано взаємозалежність розвитку креативного компонента особистісного утворення майбутніх фахівців економічного профілю зі створення креативного комунікативного навчального середовища.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ю. Ю. Олару, афіліація Kryvyi Rih Institute of Economics, Криворожский экономический институт ГВУЗ «Криворожский национальный университет», Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    викладач

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті

Як цитувати

Комунікативна підготовка майбутніх економістів у контексті креативного підходу до навчання у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 558-564. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3481

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають