Самостійна робота в навчальному процесі вищих інженерно-педагогічних навчальних закладів: сучасний стан та перспективи

Автор(и)

  • Т. Є. Фіногєєва Stakhanov Educational and Scientific Institute of Mining and Educational Technologies, Ukrainian Academy of Engineering and Pedagogy , Стахановский учебно-научный институт горных и образовательных технологий Украинской инженерно-педагогической академии , Стахановський навчально-науковий інститут гірничих та освітніх технологій Української інженерно-педагогічної академії

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3487

Ключові слова:

самостійна робота, самостійність, інженер-педагог, дидактичні умови, дидактичні передумови

Анотація

Фіногєєва Т. Є. Самостійна робота в навчальному процесі вищих інженерно-педагогічних навчальних закладів: сучасний стан та перспективи.

У статті на основі дослідження сучасних педагогічних праць здійснено аналіз системи самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів, її дидактичних умов та передумов. Автор пропонує шляхи удосконалення самостійної роботи студентів інженерно-педагогічних навчальних закладів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Т. Є. Фіногєєва, афіліація Stakhanov Educational and Scientific Institute of Mining and Educational Technologies, Ukrainian Academy of Engineering and Pedagogy, Стахановский учебно-научный институт горных и образовательных технологий Украинской инженерно-педагогической академии, Стахановський навчально-науковий інститут гірничих та освітніх технологій Української інженерно-педагогічної академії

    викладач

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Інноваційні технології в сучасній освіті

Як цитувати

Самостійна робота в навчальному процесі вищих інженерно-педагогічних навчальних закладів: сучасний стан та перспективи. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 590-596. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3487