Компетентнісний концепт формування якості підготовки майбутніх учителів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3502Ключові слова:
компетентність, компетенція, компетентнісний підхідАнотація
Савченко Л. О.Компетентнісний концепт формування якості підготовки майбутніх учителів.
У статті розкрито концептуальне тлумачення комптентнісного підходу і специфіки його застосування під час викладання педагогічних дисциплін у вищий школі. Комптентнісний підхід визначається професійними базовими знаннями та вміннями, ціннісними орієнтаціями, мотивами діяльності викладача, розумінням себе і довкілля, стилем взаємин з людьми, загальною культурою, здатністю до розвитку свого творчого потенціалу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Теоретичні та психолого-педагогічні аспекти формування компетентності майбутніх
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Л. О. Савченко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Компетентнісний концепт формування якості підготовки майбутніх учителів. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 36, 43-50. https://doi.org/10.31812/educdim.v36i0.3502