Мотивація учіння студентів економічного профілю у процесі вивчення іноземних мов: психолого-педагогічний аспект

Автор(и)

  • С. О. Скидан Kryvyi Rih Institute of Economics , Криворожский экономический институт ГВУЗ «Криворожский национальный университет» , Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3518

Ключові слова:

мотивація учіння, студенти економічного профілю, іноземні мови

Анотація

Скидан С. О.  Мотивація учіння студентів економічного профілю у процесі вивчення іноземних мов: психолого-педагогічний аспект.

У статті розкрито структуру мотивації учіння студентів економічного профілю у процесі вивчення іноземних мов. Визначено закономірності формування мотивації учіння.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор С. О. Скидан, афіліація Kryvyi Rih Institute of Economics, Криворожский экономический институт ГВУЗ «Криворожский национальный университет», Криворізький економічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    доктор пед. наук, професор

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Мотивація учіння студентів економічного профілю у процесі вивчення іноземних мов: психолого-педагогічний аспект. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 80-86. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3518

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають