Концептуальні засади дидактики багатомовності в Німеччині

Автор(и)

  • В. А. Гаманюк Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3530

Ключові слова:

інтегративна дидактика, дидактика багатомовності, мовна увага, трансфер знань, мовний профіль

Анотація

Гаманюк В. А. Концептуальні засади дидактики багатомовності в Німеччині.

У статті розглянуто основні концептуальні засади дидактики багатомовності, а також умови її запровадження в системі іншомовної осві-ти ФРН. У центрі уваги вимоги щодо навчання рідної мови в контексті багатомовності, можливості трансферу попереднього мовного досвіду та дидактичні принципи багатомовності як педагогічної категорії.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор В. А. Гаманюк, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають