Концептуальні засади дидактики багатомовності в Німеччині
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3530Ключові слова:
інтегративна дидактика, дидактика багатомовності, мовна увага, трансфер знань, мовний профільАнотація
Гаманюк В. А. Концептуальні засади дидактики багатомовності в Німеччині.
У статті розглянуто основні концептуальні засади дидактики багатомовності, а також умови її запровадження в системі іншомовної осві-ти ФРН. У центрі уваги вимоги щодо навчання рідної мови в контексті багатомовності, можливості трансферу попереднього мовного досвіду та дидактичні принципи багатомовності як педагогічної категорії.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-09-2012
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 В. А. Гаманюк

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Концептуальні засади дидактики багатомовності в Німеччині. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 162-170. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3530