Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Педагогіка вищої та середньої школи
Подання
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Редакційний банер
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 32 (2011)
Том 32 (2011)
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v32
Опубліковано:
23-05-2011
Титульний аркуш
1
PDF
Анотація
2
PDF
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Кредитно-модульна технологія навчання
В. К. Буряк
3-9
PDF
Навчально-методичний комплекс із психологічних дисциплін у системі підготовки практичних психологів
В. К. Буряк, Н. М. Макаренко, А. С. Бугрій
9-15
PDF
Створення та застосування тестів у навчанні географії
В. М. Самойленко, Л. П. Вішнікіна
15-28
PDF
Організаційно-технологічні й інформаційно-телекомуікаційні аспекти створення інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу
Ю. В. Заболотня
29-42
PDF
Використання мобільних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання вищої математики
О. П. Лінник, Н. В. Рашевська
42-47
PDF
Підготовка майбутніх педагогів до запобігання негативного впливу інформаційно-телекомунікаційних технологій на учнів загальноосвітньої школи
Н. Є. Дмітренко
47-53
PDF
Збагачення змісту позааудиторної роботи у ВНЗ ідеями інтерактивного навчання
Л. Є. Бєкірова
53-60
PDF
Упровадження проектних технологій у навчанні природничо-наукових дисциплін медичного коледжу
Т. П. Бабенко
60-65
PDF
Система умов підготовки фахівців з економічної кібернетики засобами комп'ютерного моделювання
Н. А. Хараджян
65-70
PDF
Роль поєднання інтелектуальної та емоційної культури вчителя в процесі навчання з використанням дистанційних технологій
К. В. Міщенко
71-75
PDF
Можливості використання системи електронного навчання Moodle при вивченні іноземної мови
А. О. Томіліна
75-80
PDF
Дистанційне навчання в роботі секції математики Малої академії наук України
Ю. В. Вассалатій
81-86
PDF
Розвиток навчально-дослідницьких умінь студентів у процесі застосування програмних засобів математичного призначення для обчислення інтегралів, залежних від параметра
Н. О. Бугаєць
86-94
PDF
Використання ігрових педагогічних технологій у педагогічній теорії та практиці
О. В. Симоненко
94-100
PDF
Евристична складова професійної готовності майбутнього вчителя математики до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності
О. В. Павліна
101-106
PDF
Вільне програмне забезпечення як важливий фактор підвищення якості педагогічної освітив контексті євроінтеграційних процесів
В. О. Жулаєва
107-112
PDF
Використання міжпредметних зв'язків при вивченні MathCAD у професійній підготовці інженерів
Д. А. Покрищень, С. І. Прищеп
113-117
PDF
Філософсько-епістеміологічне поняття науковості методів пізнання та їх педагогічне відображення
Г. П. Поліщук
117-124
PDF
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Теоретико-методичні засади навчання географії в профільній школі
О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко
125-132
PDF
Аналіз становлення проблеми самостійної навчальної діяльності в українській школі і педагогіці
Л. А. Бондар
132-140
PDF
Самоконтроль під час підвищення кваліфікації вчителя як один із засобів вдосконалення педагогічного професіоналізму
Г. Б. Штельмах
140-144
PDF
Самостійна робота студентів як фактор формування професійної крмпетентності майбутнього фахівця
Г. М. Зайчук, М. І. Романова
145-150
PDF
Педагогічні умови розвитку та саморозвитку студентів у процесі професійної підготовки у ВНЗ
І. Ю. Серьогіна
151-157
PDF
Сутність системного підходу при проектування самостійної роботи студентів як інтелектуального фактору навчання
І. С. Зоренко
157-163
PDF
Організація контролю знань на практичних заняттях з координаційної хімії
В. Г. Столяренко
163-166
PDF
Професійна компетентність майбутнього фахівця: психолого-педагогічний аспект
Л. В. Саприкіна
167-172
PDF
Формування вокальної компетентності майбутніх учителів-музикантів засобами гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання
Н. А. Овчаренко
172-176
PDF
Показники становлення професійної активності майбутнього вчителя музичного мистецтва
Д. В. Бондаренко
176-180
PDF
Педагогічні умови організації професійної адапції майбутнього вчителя музики у вищих навчальних закладах
Д. В. Бондаренко
180-188
PDF
Структура соціально-гуманітарної підготовки майбутніх правоохоронців
А. В. Краснщощок
188-194
PDF
Проблема підготовки магістрів хімічного напрямку педагогічної освіти
Т. В. Старова
194-198
PDF
Проблеми дослідницької діяльності студентів медичного коледжу
Т. П. Бабенко
199-203
PDF
Стратегічні пріоритети освітньої діяльності в єдиному світовому освітньому просторі
Л. І. Шинкаренко
203-207
PDF
Основні психотипи викладачів
А. В. Козлов
207-217
PDF
Реформування педагогічної освіти Німеччини у контексті соціально-політичних змін
В. А. Гаманюк
218-225
PDF
Ідеї трудового виховання в науково-педагогічній спадщині С. А. Ананьїна
А. П. Ємельова
225-229
PDF
Навчання професійно спрямованого іншомовного спілкування з опорою на міжпредметну координацію
Л. В. Шерстюк
229-234
PDF
Використання компетентнісного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов
Н. І. Тонконог
235-241
PDF
Методологічне обґрунтування навчання математики студентів ВТНЗ на засадах діяльнісного підходу
О. Г. Євсеєва
242-249
PDF
Модель професійно-творчого розвитку майбутнього фахівця
О. І. Матяш, О. А. Стахова
249-254
PDF
Формування інформаційної культури майбутніх фахівців: стратегічні орієнтири сучасної освітньої парадигми
Н. В. Волкова
255-257
PDF
Зміст когнітивно-творчої компетенції майбутніх гуманітаріїв
Т. М. Мішеніна
258-265
PDF
Формування рефлексії у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів
Т. В. Питинак
266-271
PDF
Практика впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання в курсі теоретичної механіки для педагогічних університетів
Г. В. Жабєєв, В. Я. Кархут, А. П. Кудін
271-277
PDF
Формування культури економічного мислення майбутніх учителів географії як педагогічна проблема
О. В. Бондаренко
277-281
PDF
Організаційно-дидактичні основи навчальної діяльності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ
І. І. Доброскок
282-287
PDF
Психолого-педагогічні принципи побудови ділової гри в навчальному процесі
О. В. Катеруша
287-292
PDF
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Акмеологічні умови гармонізації логічної та емоційної сфер формування професійної майстерності викладачів мистецьких дисциплін
А. В. Козир
293-299
PDF
Психологічний аспект у навчальній діяльності студентів-географів
О. В. Бугрій
299-306
PDF
Єдність раціональних та емоційних аспектів навчальної діяльності майбутніх фахівців з музичного мистецтва
О. В. Єременко
306-313
PDF
Історико-педагогічні аспекти проблеми гармонізації інтелектуальних та емоційних складових у структурі особистості
В. В. Садова
313-322
PDF
Теоретичні засади проблеми гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання
І. Г. Максименко, Т. Л. Шепеленко
323-327
PDF
Інтонаційна виразність мовлення як засіб розвитку емоційної сфери майбутнього вчителя
О. Л. Пінська
327-331
PDF
Проблема емоційності навчання в історії розвитку педагогічної думки
С. М. Щербина, І. Ю. Щербина
332-336
PDF
Формування емоційної культури майбутніх педагогів у процесі їх професійної підготовки та вивчення курсу «Історія педагогіки»
О. В. Щербина
337-341
PDF
Теоретичні аспекти гармонізації інтересу, емоцій та інтелектуальні діяльності і підготовці майбутніх педагогів
З. В. Друзь
342-347
PDF
Шляхи гармонізації інтелектуального та емоційного факторів навчання на уроках художньої культури в загальноосвітній школі
І. М. Власенко
347-361
PDF
Розвиток варіативності мислення майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення психологічних дисциплін
Э. Н. Кудусова
361-368
PDF (російська)
Індивідуальний підхід як засіб формування інтелектуальної культури учнів
О. А. Пермяков, Н. І. Зеленкова
368-372
Лінгвістична компетенція в навчанні синтаксису
З. П. Бакум
372-378
PDF
Психологічні підходи до розвитку професійного технічного мислення учнів ПТНЗ
О. В. Тарасова
378-384
PDF
Необхідність забезпечення емоційності та інтелектуального розвитку майбутніх учителів музики в умовах сучасної освіти
Л. І. Варнавська
384-388
PDF
Психолого-педагогічні особливості емоційного вигорання педагогів
Н. В. Гордієнко
389-394
PDF
Проблема розвитку культури професійного спілкування у фаховій підготовці вчителя іноземних мов
С. М. Амеліна
394-399
PDF
Теоретичне обґрунтування педагогічних умов формування культури діалогу студентів аграрних ВНЗ
О. О. Литвинова
399-405
PDF
Формування емоційного інтелекту студентів на заняттях з біохімії засобами діалогічного навчання
Н. О. Чувасова
405-413
PDF
Роль емоційного фактору в розвитку творчих здібностей майбутніх педагогів в умовах вищої школи
В. В. Іванова
413-417
PDF
Особливості розвитку творчих здібностей, спрямовані на розвиток творчого потенціалу студентів
Т. М. Костенко
417-426
PDF
Духовний розвиток студентської молоді як чинник національно-культурної самоіндентифікації
Т. В. Потапчук
426-432
PDF
Особливості реалізації крос культурного підходу в процесі викладання іноземних мов
О. О. Пальчикова
432-436
PDF
Теоретичні основи виховання крос-культурних цінностей у молоді
Т. В. Олинець
436-444
PDF
Формування кроскультурної комунікативної компетенції студентів-філологів
М. В. Малоіван
444-449
PDF
Формування міжкультурної компетенції як нагальна потреба сучасної професійної діяльності
І. В. Ромащенко
449-457
PDF
Фахова комунікативна компетенція як складова професійної компетентності майбутніх економістів
В. В. Кулішов
457-462
PDF
Розвиток педагогічної культури сільського вчителя
І. А. Микитюк
462-466
PDF
Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування культури морально-дієвих відносин у майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності
Я. В. Стрельчук
466-471
PDF
Превенція адитивної поведінки підлітків як психолого-педагогічна проблема
Ю. С. Кулінка
472-478
PDF
Формування творчої особистості педагога
С. О. Смолова
478-485
PDF
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Науково-педагогічні засади особистісно зорієнтованих технологій музичного навчання молодших школярів
Л. Куненко
486-491
PDF
Психолого-педагогічні умови формування теоретичного мислення у молодших школярів за системою навчання Д. Б. Ельконіна-В. В. Давидова
В. С. Рыбалко
492-496
PDF (російська)
Взаємозв'язок видів образотворчої діяльності молодших школярів
О. С. Джафарова
497-505
PDF (російська)
Виховання інтелектуальної культури обдарованих дітей: теоретичний аспект
Т. О. Спірткова
505-509
Інтерактивний урок як основний елемент системи формування правової вихованості дітей з вадами інтелектуального розвитку
О. О. Ляшенко
509-513
PDF
Моделювання дидактичного процесу в ході вивчення географії учнями загальноосвітньої школи
Н. А. Ковчин
513-520
PDF
Психолого-педагогічне управління розвитком і саморозвитком особистості учня в умовах школи життєвої творчості
Ю. В. Рева
521-531
PDF
Особливості профільного навчання старшокласників у підготовці їх до майбутньої професії вчителя
І. В. Лов’янова
531-536
PDF
Синергетичний підхід ц позашкільній філологічній освіті
М. В. Цегельська
536-542
PDF
Моніторинг підготовки старшокласників до зовнішнього тестування з іноземної мови: теоретичний аспект
О. В. Штельмах
543-547
PDF
Організація імітаційно-ігрової діяльності на уроках історії в старших класах
О. Б. Лоштун
547-552
PDF
Роль спілкування у виробленні культури мовлення старшокласників при навчанні гуманітарним предметам
Христові Стіліані Іліада
553-559
PDF
Розвиток креативності учнів засобами мультимедійних дидактичних ігор
І. В. Гончарова
559-563
PDF
Реалізація виховного потенціалу предметів природничого циклу у процесі навчання учнів основної школи: краєзнавчий аспект
О. Р. Лиховид
564-571
PDF
Зміст
572-578
PDF
Вихідні дані
579
PDF
Мова
English
українська
Останні публікації