Features of the development of creative abilities aimed at developing the creative potential of students
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4609Keywords:
creative capabilities, creative personalityAbstract
In the article examined main features of creative capabilities, as one of making elements of difficult integration personality-active description of man due to which, personality is carry out creative activity and the high level of development is arrived at.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...
Abstract views: 72
/ PDF downloads: 97
References
1. Андрєєв В. І. Діалектика виховання і самовиховання творчої особи / В. І. Андрєєв. – Казань : Вид-во Казанського університету, 1988. – 238 с.
2. Дорошкевич А. М. Проблема розвитку творчих здібностей студентів технічних вузів. (Матеріали лекцій, прочитаних в Політехнічному музеї на факультеті програмованого навчання) / А. М. Дорошкевич. – М. : Вид-во «Знання», 1974. = 36 с.
3. Зелєєва В. П. Сучасні тенденції розвитку творчих здібностей студентів, що вчаться в Болгарії : дис. … канд.. пед.. наук / В. П. Зелєєва ; Каз. держ. ун-т. – Казань, 1992. – 178 с.
4. Коханович Л. І. Філософсько-методологічні проблеми творчості / Л. І. Коханович // Розвиток творчої активності студентів в навчальній науково-дослідницькій і соціально-політичній діяльності : сб. наук. тр. – М. : НІЇВШ, 1990. – С. 5-14.
5. Коханович Л. І. Розвиток творчої активності студентів в процесі навчальної, наукової, виробничої і суспільно-політичної діяльності / Л. І. Коханович, Т. П. Севостянова та ін.. – М. : НІЇВШ, 1990. – Вип. 2. – 52 с.
6. Лук А. Н. Психологія творчості / А. Н. Лу. – М. : Наука, 1978. – 127 с.
7. Лейтес Н. С. Про розумову обдарованість / Н. С. Лейтес. – М. : Вид-во Академії педагогічних наук РРФСР, 1960. – 215 с.
8. Немов Р. С. Психологія : навч. пос. для студентів вищ. пед. навчальн. закладів : у 3 кн. – Кн. 1. Загальні основи психології / Р. С. Немов. – М. : Гуманіт.-вид. центр ВЛАДОС, 1997. – 688 с.
9. Педагогіка наших днів / Ш. А. Амонашвілі, В. Ф. Шаталов, С. Н. Лисенкова, В. П. Бедерханова. – Краснодар : Кн. вид-во, 1989. – 388 с.
10. Пономарьов Я. А. Психологія творчості і педагогіка / Я. А. Пономарьов. – М. : Педагогіка, 1976. – 280 с.
11. Ратнер Ф. Л. Дидактичні концепції і сучасні тенденції розвитку творчих здібностей студентів у науковій діяльності за кордоном : дис. … д-ра пед.. наук / Ф. Л. Ратнер ; Каз. держ. ун-т. – Казань, 1997. – 324 с.
12. Рубінштейн С. Л. Основи загальної психології / С. Л. Рубінштейн. – Спб. : ЗАТ Видавництво «Пітер», 1999. – 720 с.
13. Самарин Ю. А. Виховання здібностей у дітей / Ю. А. Самарин. – Ленінград: Лен. вид., 1954. – 41 с.
14. Самарин Ю. А. Проблеми розвитку загальних і спеціальних здібностей до навчання / Ю. А. Самарин // Вчені записки БРЕШУ, Вип. 19. № 287. Психологія. Здібності і потреби. – Ленінград: Вид-во Ленінградського ун-та, 1960. – С. 20-36.
15. Теплов Б. М. Психологія музичних здібностей / Б. М. Теплов. – М. : Освіта, 1947. – 53 с.
16. Шуртакова Т. В. Формування наукового світогляду студентів як чинник інтенсифікації їх творчої діяльності / Т. В. Шуртакова // Інтенсифікація творчої діяльності студентів. – Казань : Вид-во КДу, 1990. – С. 96-105.
17. Kehler J. Didaktik eines Studienreformmodells. – Verlag : Weinheim und Basel Beltz, 1973. – 212 S.
18. Remouchamps R., Mathot R. Creativiteet chamgements socioculturels. Bruxelles, Vaouvriere, 1976. – 119 p.
19. Schenke G. Kreativitat und Studiengang / G. Schenke // Das Hochschulwesen. – 1990. – No. 5. – S. 159-160.
20. Taylor C. W. How many types of giftedness can your program tolerate? // J. of Creative Behavior. – Buffalo ; N. Y. – 1978. – Vol. 12. – No. 1. – P. 39-51.
2. Дорошкевич А. М. Проблема розвитку творчих здібностей студентів технічних вузів. (Матеріали лекцій, прочитаних в Політехнічному музеї на факультеті програмованого навчання) / А. М. Дорошкевич. – М. : Вид-во «Знання», 1974. = 36 с.
3. Зелєєва В. П. Сучасні тенденції розвитку творчих здібностей студентів, що вчаться в Болгарії : дис. … канд.. пед.. наук / В. П. Зелєєва ; Каз. держ. ун-т. – Казань, 1992. – 178 с.
4. Коханович Л. І. Філософсько-методологічні проблеми творчості / Л. І. Коханович // Розвиток творчої активності студентів в навчальній науково-дослідницькій і соціально-політичній діяльності : сб. наук. тр. – М. : НІЇВШ, 1990. – С. 5-14.
5. Коханович Л. І. Розвиток творчої активності студентів в процесі навчальної, наукової, виробничої і суспільно-політичної діяльності / Л. І. Коханович, Т. П. Севостянова та ін.. – М. : НІЇВШ, 1990. – Вип. 2. – 52 с.
6. Лук А. Н. Психологія творчості / А. Н. Лу. – М. : Наука, 1978. – 127 с.
7. Лейтес Н. С. Про розумову обдарованість / Н. С. Лейтес. – М. : Вид-во Академії педагогічних наук РРФСР, 1960. – 215 с.
8. Немов Р. С. Психологія : навч. пос. для студентів вищ. пед. навчальн. закладів : у 3 кн. – Кн. 1. Загальні основи психології / Р. С. Немов. – М. : Гуманіт.-вид. центр ВЛАДОС, 1997. – 688 с.
9. Педагогіка наших днів / Ш. А. Амонашвілі, В. Ф. Шаталов, С. Н. Лисенкова, В. П. Бедерханова. – Краснодар : Кн. вид-во, 1989. – 388 с.
10. Пономарьов Я. А. Психологія творчості і педагогіка / Я. А. Пономарьов. – М. : Педагогіка, 1976. – 280 с.
11. Ратнер Ф. Л. Дидактичні концепції і сучасні тенденції розвитку творчих здібностей студентів у науковій діяльності за кордоном : дис. … д-ра пед.. наук / Ф. Л. Ратнер ; Каз. держ. ун-т. – Казань, 1997. – 324 с.
12. Рубінштейн С. Л. Основи загальної психології / С. Л. Рубінштейн. – Спб. : ЗАТ Видавництво «Пітер», 1999. – 720 с.
13. Самарин Ю. А. Виховання здібностей у дітей / Ю. А. Самарин. – Ленінград: Лен. вид., 1954. – 41 с.
14. Самарин Ю. А. Проблеми розвитку загальних і спеціальних здібностей до навчання / Ю. А. Самарин // Вчені записки БРЕШУ, Вип. 19. № 287. Психологія. Здібності і потреби. – Ленінград: Вид-во Ленінградського ун-та, 1960. – С. 20-36.
15. Теплов Б. М. Психологія музичних здібностей / Б. М. Теплов. – М. : Освіта, 1947. – 53 с.
16. Шуртакова Т. В. Формування наукового світогляду студентів як чинник інтенсифікації їх творчої діяльності / Т. В. Шуртакова // Інтенсифікація творчої діяльності студентів. – Казань : Вид-во КДу, 1990. – С. 96-105.
17. Kehler J. Didaktik eines Studienreformmodells. – Verlag : Weinheim und Basel Beltz, 1973. – 212 S.
18. Remouchamps R., Mathot R. Creativiteet chamgements socioculturels. Bruxelles, Vaouvriere, 1976. – 119 p.
19. Schenke G. Kreativitat und Studiengang / G. Schenke // Das Hochschulwesen. – 1990. – No. 5. – S. 159-160.
20. Taylor C. W. How many types of giftedness can your program tolerate? // J. of Creative Behavior. – Buffalo ; N. Y. – 1978. – Vol. 12. – No. 1. – P. 39-51.
Downloads
Published
25-11-2011
How to Cite
Костенко, Т. М. (2011). Features of the development of creative abilities aimed at developing the creative potential of students. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 32, 417–426. https://doi.org/10.31812/educdim.4609
Issue
Section
Conditions and means of harmonization of intellectual and emotional aspects of p
License
Copyright (c) 2011 Т. М. Костенко
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.