Акмеологічні умови гармонізації логічної та емоційної сфер формування професійної майстерності викладачів мистецьких дисциплін

Автор(и)

  • А. В. Козир Інститут мистецтв НПУ імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4585

Ключові слова:

викладачі мистецьких дисциплін, акмеологічні умови, професійна майстерність

Анотація

У статті розглядаються умови гармонізації логічної та емоційної сфер процесу підготовки майбутніх викладачів мистецьких дисциплін. Проаналізовано акмеологічні умови цього процесу, визначено шляхи формування професійної майстерності майбутніх учителів музики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 68 / PDF downloads: 61

Біографія автора

А. В. Козир, Інститут мистецтв НПУ імені М. П. Драгоманова

доктор пед.  наук, професор

Посилання

1. Зязюн И. А. Основі педагогического мастерства / И. А. Зязюн, И. Ф. Кривонос, Н. Н. Тарасевич [под ред. И. А. Зязюна]. – М.: просвещение, 1989. – 303 с.
2. Выготский Л. С. Психология искусства / Лев Семенович Выготский [сост. М. Г. Ярошевский]. – Р-н/Д.: Феникс, 1998. – 497.[1] c.
3. Падалка Г. М. Педагогіка мистецтва (Ьеорія і методика викладання мистецьких дисциплін) / Галина Микитівна Падалка. – К.: Освіта України, 2008. – 274 с.
4. Сисоєва С. О. Основи педагогічної творчості: підруч. для студ. вищ. пед.. навч. закл / С. О. Сисоєва – К.: Міленіум, 2006. – 346 с.
5. Сухомлинский В. А. Сто советов учителю / Василий Александрович Сухомлинский. – К.: Рад. школа, 1984. – 254 с.
6. Senge P. The Fifth Discipline. – New York: Doubleday, 1990. – P. 25-146.

Downloads

Опубліковано

25-11-2011

Як цитувати

Козир, А. В. (2011). Акмеологічні умови гармонізації логічної та емоційної сфер формування професійної майстерності викладачів мистецьких дисциплін. Educational Dimension, 32, 293–299. https://doi.org/10.31812/educdim.4585

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе