Психолого-педагогічні основи визначення змісту і структури педагогічного тесту

Автор(и)

  • Л. Д. Пєйчєва Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3543

Ключові слова:

педагогічний тест, завдання в тестовій формі, тестове завдання, авдання відкритого типу, завдання закритого типу

Анотація

Пєйчєва Л. Д. Психолого-педагогічні основи визначення змісту і структури педагогічного тесту.

Статтю присвячено узагальненню основних психолого-педагогічних підходів до визначення змісту і структури педагогічного тесту. Наведено класифікацію основних форм тестових завдань як структурної одиниці тесту. Розглянуто переваги та недоліки тестових завдань, а також формальні, статистичні й психолого-педагогічні вимоги щодо їх включення до складу педагогічного тесту.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л. Д. Пєйчєва, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

13-09-2012

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Психолого-педагогічні основи визначення змісту і структури педагогічного тесту. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 35, 264-272. https://doi.org/10.31812/educdim.v35i0.3543