Ціннісні пріоритети вчителя та освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3606Ключові слова:
ціннісні орієнтації, сучасний педагог, аксіосфера, освіта, модернізаціяАнотація
Калюжна Т. Г. Ціннісні пріоритети вчителя та освіти.
У статті розглянуто ціннісні пріоритети сучасного педагога, визначено основи педагогічної аксіології як базису ціннісної освіти. З’ясовано, що нова модель української педагогічної освіти повинна грунтуватися на українських національних традиціях, надбаннях вітчизняної педагогіки та критично осмисленому досвіді зарубіжжя.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-01-2012
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 Т. Г. Калюжна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Ціннісні пріоритети вчителя та освіти. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 251-256. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3606