Ціннісні пріоритети вчителя та освіти

Автор(и)

  • Т. Г. Калюжна National Pedagogical Dragomanov University , Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3606

Ключові слова:

ціннісні орієнтації, сучасний педагог, аксіосфера, освіта, модернізація

Анотація

Калюжна Т. Г. Ціннісні пріоритети вчителя та освіти.

У статті розглянуто ціннісні пріоритети сучасного педагога, визначено основи педагогічної аксіології як базису ціннісної освіти. З’ясовано, що нова модель української педагогічної освіти повинна грунтуватися на українських національних традиціях, надбаннях вітчизняної педагогіки та критично осмисленому досвіді зарубіжжя.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Т. Г. Калюжна, афіліація National Pedagogical Dragomanov University, Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

    кандидат філос. наук, ст. викладач

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають