Сучасні технічні засоби навчання як складник новітніх інформаційних технологій

Автор(и)

  • Л. О. Лісіна Mining Technical School of Higher Educational Institution "Kryvyi Rih National University" , Криворожский технический университет ГВУЗ «Криворожский национальный университет» , Криворізький технічний університет ДВНЗ «Криворізький національний університет»
  • В. В. Ткачук Institute of Information Technologies and Learning Tools National Academy of Education Sciences of Ukraine , Институт информационных технологий и средств обучения АПН Украины , Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3610

Ключові слова:

технічні засоби навчання (ТЗН), мультимедійні засоби навчання (МЗН), інформаційні технології, цифрові пристрої, програмне забезпечення

Анотація

Лісіна Л. О., Ткачук В. В. Сучасні технічні засоби навчання як складник новітніх інформаційних технологій.

У статті на основі порівняння та зіставлення різних шляхів реалізації курсу «Технічні засоби навчання» запропоновано новий підхід до викладання курсу студентам педагогічних спеціальностей. Автори пропонують поділити курс на два складники: апаратні засоби навчання та програмні засоби навчання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Л. О. Лісіна, афіліація Mining Technical School of Higher Educational Institution "Kryvyi Rih National University", Криворожский технический университет ГВУЗ «Криворожский национальный университет», Криворізький технічний університет ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    викладач

  • автор В. В. Ткачук, афіліація Institute of Information Technologies and Learning Tools National Academy of Education Sciences of Ukraine, Институт информационных технологий и средств обучения АПН Украины, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Сучасні технічні засоби навчання як складник новітніх інформаційних технологій. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 274-280. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3610

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають