Математична понятійна компетентність: теоретико-методологічні основи дослідження, структура та рівні
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3636Ключові слова:
компетентнісно зорієнтована освіта, компетенція, компетентність, науково-теоретичне поняття, понятійна компетентність, структура, рівні понятійної компетентностіАнотація
Корольський В. В., Капіносов А. М. Математична понятійна компетентність: теоретико-методологічні основи дослідження, структура та рівні.
У статті подано теоретико-методологічні основи дослідження понятійної компетентності як виду математичної компетентності, охарактеризовано етапи її формування, розкрито структуру і рівні.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
13-01-2012
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2012 В. В. Корольський

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Математична понятійна компетентність: теоретико-методологічні основи дослідження, структура та рівні. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 436-447. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3636