Математична понятійна компетентність: теоретико-методологічні основи дослідження, структура та рівні

Автор(и)

  • В. В. Корольський Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3636

Ключові слова:

компетентнісно зорієнтована освіта, компетенція, компетентність, науково-теоретичне поняття, понятійна компетентність, структура, рівні понятійної компетентності

Анотація

Корольський В. В., Капіносов А. М. Математична понятійна компетентність: теоретико-методологічні основи дослідження, структура та рівні.

У статті подано теоретико-методологічні основи дослідження понятійної компетентності як виду математичної компетентності, охарактеризовано етапи її формування, розкрито структуру і рівні.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор В. В. Корольський, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат техн. наук, професор

Завантаження

Опубліковано

13-01-2012

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Математична понятійна компетентність: теоретико-методологічні основи дослідження, структура та рівні. (2012). Педагогіка вищої та середньої школи, 34, 436-447. https://doi.org/10.31812/educdim.v34i0.3636

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають