Роль поєднання інтелектуальної та емоційної культури вчителя в процесі навчання з використанням дистанційних технологій
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4478Ключові слова:
взаємодія, зворотній зв'язок, контроль знань, технології навчання, дистанційні технологіїАнотація
У статті висвітлено важливу роль гармонійного поєднання елементів інтелектуальної та емоційної культури вчителя для ефективного навчання з використанням дистанційних технологій.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
20-10-2021
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 К. В. Міщенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Роль поєднання інтелектуальної та емоційної культури вчителя в процесі навчання з використанням дистанційних технологій. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 71-75. https://doi.org/10.31812/educdim.4478