Теоретико-методичні засади навчання географії в профільній школі

Автор(и)

  • О. М. Топузов , , , Інститут педагогіки НАПН України
  • Т. Г. Назаренко , Institute of Pedagogy of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine , , Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4492

Ключові слова:

структура змісту освіти, профільне навчання географії, курси за вибором, теоретико-методичні засади, педагогічний експеримент

Анотація

У статті досліджується проблема теоретико-методичних засад навчання географії в профільній школі. Аналізується структура змісту освіти. Розкривається аналіз та висновки моніторингу з педагогічного експерименту з виявленням рівнів навченості географії у школярів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор О. М. Топузов, афіліація , , , Інститут педагогіки НАПН України

    доктор педагогічних наук, професор

  • автор Т. Г. Назаренко, афіліація , Institute of Pedagogy of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, , Інститут педагогіки НАПН України

    кандидат педагогічних наук

Завантаження

Опубліковано

22-10-2021

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Як цитувати

Теоретико-методичні засади навчання географії в профільній школі. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 125-132. https://doi.org/10.31812/educdim.4492