Педагогічні умови розвитку та саморозвитку студентів у процесі професійної підготовки у ВНЗ

Автор(и)

  • І. Ю. Серьогіна Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4496

Ключові слова:

здатність студента до розвитку та саморозвитку, особистісний, діяльнісний, діалогічний підходи у процесі навчання

Анотація

У статті визначено педагогічні умови формування у студентів ВНЗ здатності до розвитку та саморозвитку у процесі їхньої професійної підготовки.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор І. Ю. Серьогіна, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

22-10-2021

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Як цитувати

Педагогічні умови розвитку та саморозвитку студентів у процесі професійної підготовки у ВНЗ. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 151-157. https://doi.org/10.31812/educdim.4496

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають