Сутність системного підходу при проектування самостійної роботи студентів як інтелектуального фактору навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4497Ключові слова:
системний підхід, самостійна робота, проектування самостійної роботи, інтелектуальний факторАнотація
У статті розкрито сутність системного підходу припроектуванні самостійної роботи студентів як інтелектуального фактору навчання.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
22-10-2021
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 І. С. Зоренко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Сутність системного підходу при проектування самостійної роботи студентів як інтелектуального фактору навчання. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 157-163. https://doi.org/10.31812/educdim.4497