Сутність системного підходу при проектування самостійної роботи студентів як інтелектуального фактору навчання

Автор(и)

  • І. С. Зоренко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4497

Ключові слова:

системний підхід, самостійна робота, проектування самостійної роботи, інтелектуальний фактор

Анотація

У статті розкрито сутність системного підходу припроектуванні самостійної роботи студентів як інтелектуального фактору навчання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор І. С. Зоренко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

22-10-2021

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Як цитувати

Сутність системного підходу при проектування самостійної роботи студентів як інтелектуального фактору навчання. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 157-163. https://doi.org/10.31812/educdim.4497

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають