Формування вокальної компетентності майбутніх учителів-музикантів засобами гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4501Ключові слова:
формування, гармонізація, вокальна компетенція, інтелектуальний і емоційний модусиАнотація
У статті розкрито шляхи фломування вокальної компетентності майбутніх педагогів-музикантів засобами гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів в практиці визої школи.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
23-10-2021
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Н. А. Овчаренко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування вокальної компетентності майбутніх учителів-музикантів засобами гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 172-176. https://doi.org/10.31812/educdim.4501