Формування вокальної компетентності майбутніх учителів-музикантів засобами гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання

Автор(и)

  • Н. А. Овчаренко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4501

Ключові слова:

формування, гармонізація, вокальна компетенція, інтелектуальний і емоційний модуси

Анотація

У статті розкрито шляхи фломування вокальної компетентності майбутніх педагогів-музикантів засобами гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів в практиці визої школи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Н. А. Овчаренко, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

23-10-2021

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Як цитувати

Формування вокальної компетентності майбутніх учителів-музикантів засобами гармонізації інтелектуального та емоційного аспектів навчання. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 172-176. https://doi.org/10.31812/educdim.4501

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають