Педагогічні умови організації професійної адапції майбутнього вчителя музики у вищих навчальних закладах
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4508Ключові слова:
вчитель музики, адаптація, системний підхід, креативність, інтуїція, прогнозування, проектуванняАнотація
У статті розглядається доцільність системного підходу до управління процесам адаптації майбутнього вчителя музики. Аналізується концепція проектування і прогнозування профільної освіти в умовах єлності понятійного та образного мислення, розвитку креативності та інтуїції.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
27-10-2021
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Д. В. Бондаренко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Педагогічні умови організації професійної адапції майбутнього вчителя музики у вищих навчальних закладах. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 180-188. https://doi.org/10.31812/educdim.4508