Педагогічні умови організації професійної адапції майбутнього вчителя музики у вищих навчальних закладах

Автор(и)

  • Д. В. Бондаренко Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4508

Ключові слова:

вчитель музики, адаптація, системний підхід, креативність, інтуїція, прогнозування, проектування

Анотація

У статті розглядається доцільність системного підходу до управління процесам адаптації майбутнього вчителя музики. Аналізується концепція проектування і прогнозування профільної освіти в умовах єлності понятійного та образного мислення, розвитку креативності та інтуїції.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

27-10-2021

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Як цитувати

Педагогічні умови організації професійної адапції майбутнього вчителя музики у вищих навчальних закладах. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 180-188. https://doi.org/10.31812/educdim.4508

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають