Навчання професійно спрямованого іншомовного спілкування з опорою на міжпредметну координацію
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4522Ключові слова:
навчання професійно спрямованого іншомовного спілкування, міжпредметна координація, студент нефілологічних спеціальностейАнотація
У статті розкривається питання опимального структурування і змістового наповнення навчального курсу з іноземної мови в системі підготовки студентів нефілологічних спеціальностей. Забезпеченню якісної іншомовної підготовки майбутніх філологія сприятиме уведення міжпредметної координації у зміст навчальних курсів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
28-10-2021
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Л. В. Шерстюк

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Навчання професійно спрямованого іншомовного спілкування з опорою на міжпредметну координацію. (2021). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 229-234. https://doi.org/10.31812/educdim.4522