Формування рефлексії у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів

Автор(и)

  • Т. В. Питинак Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4578

Ключові слова:

рефлексія, структура рефлексії, критерії та показники рефлексії, модель формування рефлексії, рефлексивно-орієнтовані ситуації, самостійна навчально-пізнавальна діяльність

Анотація

У статті уточнюється поняття рефлексії, розглядаються компоненти, критерії, показники та рівні як складові структури моделі формування рефлексії в студентів педагогічного університету у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Т. В. Питинак, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

20-01-2022

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної

Як цитувати

Формування рефлексії у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 266-271. https://doi.org/10.31812/educdim.4578

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають