Формування рефлексії у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4578Ключові слова:
рефлексія, структура рефлексії, критерії та показники рефлексії, модель формування рефлексії, рефлексивно-орієнтовані ситуації, самостійна навчально-пізнавальна діяльністьАнотація
У статті уточнюється поняття рефлексії, розглядаються компоненти, критерії, показники та рівні як складові структури моделі формування рефлексії в студентів педагогічного університету у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
20-01-2022
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади становлення майбутніх фахівців в умовах сучасної
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Т. В. Питинак

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування рефлексії у процесі самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 266-271. https://doi.org/10.31812/educdim.4578