Історико-педагогічні аспекти проблеми гармонізації інтелектуальних та емоційних складових у структурі особистості

Автор(и)

  • В. В. Садова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4588

Ключові слова:

історико-педагогічні концепції, гармонізація, інтелект, емоції, особистість дитини

Анотація

На тлі історико-педагогічного аналізу здійснюється спроба з’ясування особливостей розв’язання проблеми гармонізації інтелектуальних та емоційних складових структури особистості.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор В. В. Садова, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе

Як цитувати

Історико-педагогічні аспекти проблеми гармонізації інтелектуальних та емоційних складових у структурі особистості. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 313-322. https://doi.org/10.31812/educdim.4588

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають