Історико-педагогічні аспекти проблеми гармонізації інтелектуальних та емоційних складових у структурі особистості
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4588Ключові слова:
історико-педагогічні концепції, гармонізація, інтелект, емоції, особистість дитиниАнотація
На тлі історико-педагогічного аналізу здійснюється спроба з’ясування особливостей розв’язання проблеми гармонізації інтелектуальних та емоційних складових структури особистості.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Умови і засоби гармонізації інтелектуальної та емоційної сторін педагогічного пе
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 В. В. Садова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Історико-педагогічні аспекти проблеми гармонізації інтелектуальних та емоційних складових у структурі особистості. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 313-322. https://doi.org/10.31812/educdim.4588