Синергетичний підхід ц позашкільній філологічній освіті
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4630Ключові слова:
позашкільна освіта, профільна освіта, до профільна підготовка, синергетичний підхідАнотація
У статті аналізуються можливості використання ідей синергетики в процесі організації роботи позашкільного закладу філологічного профілю. Використання синергетичної парадигми у навчально-виховному процесі дасть змогу гармонізувати інтелектуальний та емоційний фактори в навчанні, що в кінцевому результаті сприятиме вихованню особистості, здатної до самореалізації, професійного зростання і мобільності в умовах реформування сучасного суспільства.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 М. В. Цегельська

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Синергетичний підхід ц позашкільній філологічній освіті. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 536-542. https://doi.org/10.31812/educdim.4630