Реалізація виховного потенціалу предметів природничого циклу у процесі навчання учнів основної школи: краєзнавчий аспект

Автор(и)

  • О. Р. Лиховид , Pereyaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University named after Gregory Skovoroda , , ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім.. Г. Сковороди»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4636

Ключові слова:

предмети природничого циклу, учні основної школи, краєзнавство

Анотація

У статті розкривається питання реалізації виховного потенціалу предметів природничого циклу. Розкрито функції, принципи навчання і виховання у їх тісному взаємозв’язку.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О. Р. Лиховид, афіліація , Pereyaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University named after Gregory Skovoroda, , ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім.. Г. Сковороди»

    кандидат пед. наук

Завантаження

Опубліковано

25-11-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

Реалізація виховного потенціалу предметів природничого циклу у процесі навчання учнів основної школи: краєзнавчий аспект. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 564-571. https://doi.org/10.31812/educdim.4636

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають