Реалізація виховного потенціалу предметів природничого циклу у процесі навчання учнів основної школи: краєзнавчий аспект
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4636Ключові слова:
предмети природничого циклу, учні основної школи, краєзнавствоАнотація
У статті розкривається питання реалізації виховного потенціалу предметів природничого циклу. Розкрито функції, принципи навчання і виховання у їх тісному взаємозв’язку.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-11-2011
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 О. Р. Лиховид

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Реалізація виховного потенціалу предметів природничого циклу у процесі навчання учнів основної школи: краєзнавчий аспект. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 32, 564-571. https://doi.org/10.31812/educdim.4636