ТЕХНОЛОГІЯ ДІАЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ НА УРОЦІ - ВАЖЛИВА ОСНОВА МІЦНИХ ЗНАНЬ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4642Ключові слова:
технологія, модель уроку, діалогічна взаємодія, педагогічне спілкування, співпраця, критерії і показники діалогу, гетерогенне мислення, розвиток, головні умовиАнотація
В статті розкрита технологія ефективної побудови діалогічної взаємодії на уроці, де подано важливу основу міцних знань та розвитку особистості школяра, висвітлена роль учителя в цьому процесі.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
29-12-2011
Номер
Розділ
Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Ю. В. Рева

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ТЕХНОЛОГІЯ ДІАЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ НА УРОЦІ - ВАЖЛИВА ОСНОВА МІЦНИХ ЗНАНЬ ТА РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 29-37. https://doi.org/10.31812/educdim.4642