ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВА ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ

Автор(и)

  • С. О. Мелікова Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4662

Ключові слова:

індивідуалізація, професійно орієнтований, вищий педагогічний заклад, навчальний процес

Анотація

Розглядається проблема вдосконалення ефективного навчання іноземних мов у вищих педагогічних закладах. Автор уважає, що індивідуалізація професійно орієнто­ваного навчання іноземних мов є основою сучасного навчального процесу.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор С. О. Мелікова, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат пед. наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

29-12-2011

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи

Як цитувати

ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВА ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 151-157. https://doi.org/10.31812/educdim.4662

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають