ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВА ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4662Ключові слова:
індивідуалізація, професійно орієнтований, вищий педагогічний заклад, навчальний процесАнотація
Розглядається проблема вдосконалення ефективного навчання іноземних мов у вищих педагогічних закладах. Автор уважає, що індивідуалізація професійно орієнтованого навчання іноземних мов є основою сучасного навчального процесу.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
29-12-2011
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 С. О. Мелікова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ ЯК ОСНОВА ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДАХ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 151-157. https://doi.org/10.31812/educdim.4662