ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4664Ключові слова:
індивідуалізація педагогічної практики, професійна підготовка, технологічний потенціал студента-практикантаАнотація
У статті розкривається проблема індивідуалізації педагогічної практики як основи взаємодії інтелектуального й емоційного аспектів навчального процесу та засобу підвищення якості професійної підготовки майбутніх учителів історії.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
29-12-2011
Номер
Розділ
Теоретичні основи педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2011 Л. В. Журба

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 157-162. https://doi.org/10.31812/educdim.4664