РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО ФАКТОРА У ФОРМУВАННІ МОТИВАЦІЇ ДО ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Автор(и)

  • В.І. Марчик Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml
  • А.В. Ісаєва KEI KNEU them. V. Hetman , КЕІ КНЕУ ім. В. Гетьмана
  • В.І. Андріанов Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4777

Ключові слова:

постановка цілей, успішна діяльність

Анотація

В статті розглядається актуальність ролі педагога у допомозі постановки ці­лей та створенні передумов успішної навчальної діяльності шляхом впливу на емоційну сферу студента.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор В.І. Марчик, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    кандидат біолог. наук, доцент

  • автор А.В. Ісаєва, афіліація KEI KNEU them. V. Hetman, КЕІ КНЕУ ім. В. Гетьмана

    ст. викладач

  • автор В.І. Андріанов, афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    доцент

Посилання

Городницький С. Шляхи підвищення мотивації фізкультурно-оздоровчої діяльності: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [«Актуальні проблеми фізичного виховання студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання»], (Дніпропетровськ, 15-

квітн. 2010 р.) /М-во освіти і науки України,, Днепр. нац. універ. - Дніпропетровськ: ДНУ, 2010. - С. 89-91.

Ігнатова Т. Мотивація навчальної та фізкультурно-оздоровчої діяльності серед студентської молоді на заняттях з ритмічної гімнастики: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. ("Актуальні проблеми фізичного виховання студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання"), (Дніпропетровськ, 15-16 квітня, 2010 р.) / М-во освіти і науки України, Днепр. нац. універ. - Дніпропетровськ: ДНУ, 2010. - С. 94-96.

Канішевський С.М. Педагогічне керівництво процесом фізичного самовдосконалення студентів / Канішевський С.М., Пех С.В., Човнюк Ю.В. Матеріали Всеукр. конф. [Фізичне виховання студентів вищих навчальних закладів: здобутки, проблеми та шляхи їхнього вирішення у контексті Болонської декларації]: - Київ, Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2007. - С.155-158.

Канішевський С. Самовиховання як засіб фізичного самовдосконалення підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності / С. Канішевський, М. Третьяков, Ю. Човнюк: матеріали VII Всеукр. наук.-практ. конф. ["Актуальні проблеми юнацького спорту"], (Херсон, 23-24 верес. 2010 р.) / М=во освіти і науки України. Херс. держ. універ. - Херсон: ХДУ, 2010. - С. 132-138.

Кондращова Л.В. Гармонізація інтелектуального та емоційного факторів навчання у забезпечення якісної освіти учнів: [навч.-метод. посіб. на допомогу вчителю-практику] / Л.В. Кондрашова, Н.Є. Федоринова, А.Г. Иіняйленко. - Кривий Ріг, 2008. - 274 с.

Недбайло М. Особливості самовиховання та позитивного ставлення до навчання студентів за кредитно-модульною системою / М. Недбайло, В. Зайченко: матеріали VIII Всеукр. наук.-прак. конф. ["Актуальні проблеми юнацького спорту"], (Херсон, 23-24 верес. 2010 р.) / М=во освіти і науки України. Херс. держ. універ. - Херсон: ХДУ, 2010. - С. 71-74.

Присяжнюк С.І. Основи розвитку мотивації щодо фізичного вдосконалення студентів спеціальної медичної групи / С.І. Присяжнюк, О.С. Сиротін. - Матеріали ІІ Міжн. наук.-практ. конф. {"Здоров'я і освіта: проблеми та перспективи"}, (Донецьк, 17-18 лист, 2010 р.) / М-во освіти і науки України, Дон. нац. універ. - Донецьк: Норд-Прес, ДоНУ, 2010. - 261 с.

Теория и методика физического воспитания: Учебн. для высш. учеб. заведен. физ. восп. и спорта / Под ред. Т.Ю. Круцевич, - К.: Олимпийская литература, 2003. - Т.1. - 423 с.

Завантаження

Опубліковано

14-01-2011

Номер

Розділ

Актуальні проблеми сучасної загальноосвітньої школи

Як цитувати

РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО ФАКТОРА У ФОРМУВАННІ МОТИВАЦІЇ ДО ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ. (2011). Педагогіка вищої та середньої школи, 31, 454-458. https://doi.org/10.31812/educdim.4777

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають