ІГРОВЕ НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4817Ключові слова:
ігрове навчання, граАнотація
Розглянуто проблеми ігрового навчання студентів на факультеті іноземних мов. Акцентовано особливу увагу на те, що ігрове навчання – активна пізнавальна діяльність, у процесі якої студенти під керівництвом викладача, являючись учасниками імітаційно-рольової ситуації, проявляючи ініціативу, самостійність і змагальність, оволодівають знаннями і навичками, виробляють власний стиль діяльності. На підставі результатів дослідно-експериментальної роботи з формування комунікативних умінь студентів засобами ігрового навчання, доведено ефективність використання ділових, рольових, імітаційних ігор за умов застосування комплексу педагогічних умов, спрямованих на формування позитивної мотивації спілкування.
Завантажити
Посилання
Абдулина О.А. Общепедагогическая подготовка учителя в системе высшего педагогического образования / О.А. Абдулина. - М.: Просвещение, 1990. - 141 с.
Мамчур І. Теорія гри та її пізнавальні можливості (історичний аналіз) / І. Мамчур // Рідна шкода. - 2003. - №6. - С. 61 -63.
Манилова Н.Я. Игра на уроке английского язьїка в школе / Н.Я. Манилова. - 1997. - №1. - С. 25-27.
Менте М. Ролевая игра. Место ролевой игрьі в обучении / М. Менте // Эффективное использование ролевых игр в тренинге. - СПб., 2002. - С. 23-108.
Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах: Підручник / Під ред. С.Ю. Ніколаєвої. - К.: Ленвіт, 2002. - 328 с.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 I.S. Zorenko

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.