ВИКОРИСТАННЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • О.В. Ганчук Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4842

Ключові слова:

групова робота, пізнавальна діяльність

Анотація

Проаналізовано поняття самостійної пізнавальної діяльності. Визначено компоненти організації пізнавальної діяльності вчителя географії. Досліджено формування пізнавальної діяльності засобами групової роботи в ході екскурсій та практичних занять з географії. В процесі спостереження та аналізу навчальної екскурсії зосереджено увагу на особливих її параметрах. Продемонстровано, що, беручи активну участь у проведенні навчальних екскурсій, студенти енергійно включаються в роботу, у них підвищується рівень пізнавальної активності, що сприяє покращенню якості знань з географічних дисциплін.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор О.В. Ганчук , афіліація Криворізький державний педагогічний університет

    викладач

Посилання

Вороцов А.Б. Групповне форми работм на уроках географии / А.Б. Воронцов // География в школе, 1998. - №4. - С. 42-47.

Петровский А.В. Размер группы как социально-психологическая проблема / А.В. Петровский, М.А. Гуревский // Вопросы психологии. - 1979. - №2. - С. 36-45.

Петровский А.В. Размер группы как социально-психологическая проблема / А.В. Петровский, М.А. Гуревский // Вопросы психологии. - 1979. - №2. - С. 36-45.

Пєхота О.М. Освітні технології / О.М. Пєхота. - К.: А.С.К.- 2002. - 345 с.

Покась Л. Організація групової діяльності на уроках географії / Л.Покась // Краєзнавство. Географія. Туризм. - №42 (479), листопад 2006. - С. 10-11.

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Теоретичне та психолого-педагогічне забезпечення процесів формув. компетент.

Як цитувати

ВИКОРИСТАННЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ГЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 242-248. https://doi.org/10.31812/educdim.4842

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають