ВЗАЄМОЗВ'ЯЗОК ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ТА КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ

Автор(и)

  • Л.Л. Сушенцева Kyiv Institute of Vocational Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine , Київський Інститут професійно-технічної освіти НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4883

Ключові слова:

мобільність, професійна мобільність, компетентність, кваліфікований робітник.

Анотація

Обґрунтовано створення моделі процесу формування професійної мобільності майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічному навчальному закладі. Розроблено систему роботи професійно-технічного навчального закладу по формуванню професійно мобільного кваліфікованого робітника. Зроблено висновок, що кваліфікований робітник повинен уміти творчо мислити, самостійно вирішувати складні проблеми в сфері професійної діяльності, адаптуватися до нових знань і технологій, удосконалювати свою кваліфікацію.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Л.Л. Сушенцева , афіліація Kyiv Institute of Vocational Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Київський Інститут професійно-технічної освіти НАПН України

    докторант

Посилання

Алтухов В.Л. Смена парадигм и формирование новой методологам (попьггка обзора дискусси) / В.Л. Алтухов // Обществешше науки й современность. - 1993. - №1.

Ибрагимов Г.И. Принципи управлення качеством среднего профессионального образования / Г.И. Ибрагимов // Педагогшса. - 2007. - №4. - С. 45-52.

Професіональная педагогика. - М.: Ассоциация "Профессиональное образование", 1997.- 512 с.

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Формування професійної компетентності вчителів та сучасних психол.-пед. технол.

Як цитувати

ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ТА КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 30, 448-454. https://doi.org/10.31812/educdim.4883

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають