ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОЦІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.4892Ключові слова:
мисленневий процес, пізнавальний пошук, проблемне навчання, проблемна ситуація, самостійна діяльністьАнотація
У статті автор досліджує особливості мисленневого процесу, закономрності в розвитку мисленневої діяльності характеризує етапи пвнавального пошуку, висвітлює роль учителя при створенні проблемної ситуації, аналізує умови залучення учнй до проблемно-пошукової діяльностi.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Посилання
No references
Завантаження
Опубліковано
19-05-2022
Номер
Розділ
Теоретико-методологічні засади саморозвитку особистості в умовах сучасної модерн
Ліцензія
Авторське право (c) 2010 V.K. Buryak

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОЦІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ УЧНІВ. (2022). Педагогіка вищої та середньої школи, 29, 3-12. https://doi.org/10.31812/educdim.4892