ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОЦІ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ УЧНІВ

Автор(и)

  • В.К. Буряк Криворізький державний педагогічний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.4892

Ключові слова:

мисленневий процес, пізнавальний пошук, проблемне навчання, проблемна ситуація, самостійна діяльність

Анотація

У статті автор досліджує особливості мисленневого процесу, закономрності в розвитку мисленневої діяльності характеризує етапи пвнавального пошуку, висвітлює роль учителя при створенні проблемної ситуації, аналізує умови залучення учнй до проблемно-пошукової діяльностi.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Посилання

No references

Завантаження

Опубліковано

19-05-2022

Номер

Розділ

Теоретико-методологічні засади саморозвитку особистості в умовах сучасної модерн

Як цитувати

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають